miercuri, 18 iulie 2012

Truc de matematica-Math trick

Iată un truc cu ajutorul căruia, folosind matematica, vă veţi putea impresiona prietenii cu abilităţile dumneavoastră de ghicitor.
 Înainte să explicăm trucul, să-l experimentăm împreună. Aşadar:
--> Gândiţi-vă la un număr între 1 şi 10.
--> Înmulţiţi acest număr cu 2.
--> Adăugaţi 10.
--> Împărţiţi rezultatul la 2.
--> Scădeţi numărul la care v-aţi gândit.
Cred că ştiu ce număr v-a rămas! 5! 
Iată cum funcţionează acest truc:
 După cum uşor vă puteţi da seama, orice număr ar alege prietenul dumneavoastră, rezultatul va fi mereu 5! Nu aveţi cum greşi!
Nu este greu. Dar este amuznt. Mi-am adus aminte in liceu cand diriginta a vrut sa imi dea un 3 iar eu i-am spus ca daca imi raspunde super repede la o problema simpla de matematica si greseste sa imi dea 10 (diriginta era de matematica). Intrebarea era simpla: 2+2/2=?. Fireste calculand rapid ei i-a dat 2, raspunsul corect fiind 3, se pare ca uitase ordinea de calcul in matematica. Asa am luat 10. Bravo mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SHARE